en miljon på banken men ingenting att leva för..

imorgon är det dags för helvetet igen . skolan . jag är helt seriös redan skoltrött.. fast jag inte ens har börjat . då är det illa .
men som sagt så ska det väl bli skönt att börja få igång rutinerna igen .
trots min förmåga att sova bort dagarna utnyttjade jag mina sista lovdagar till max . dom bästa dagarna på hela lovet kanske .
fredagen tillbringade jag ute i stockholm för att kolla på lillebrors hockeycup . 2 matcher, en vinst och en förlust, sedan bar det iväg hem igen . ett snabbt ombyte för min del, sedan bege sej iväg mot sunnersta och gustav . där åt vi middag och spelade just dance .
en mycket trevlig kväll med ett katastrofalt slut som resulterade med att det tog 2 timmar för mej att komma hem .



lördagen var det dags för träning igen och sedan lite senare på kvällen kom emma och gav mej lite sällskap . vi åt middag, pratade om allt och inget och kollade sedan på valentine's day .
igår, söndags, var det äntligen dags för match ! till ishallen dök det upp 10 spelare, det vill säga 2 femmor . mot ett lag som tagit med sej riksserie spelare .
men vi krigade på och tog hem vinsten med 3-1 . oerhört skönt ! efter matchen bar det av hem till amanda med julia . vi åt middag, goffade i oss massa onyttigheter, pratade, kollade på lite filmer och hittade på en massa andra knasigheter . en toppenkväll med ett riktigt toppengäng .

Kommentera inlägget här :