if i ain't got you..

dom här senaste dagarna har jag blivit fullkomligt galen i vissa saker . och för att ni ska få samma galna abstinens som jag, då jag helt bringas ur fattning en stund och sitter där med förnuft, känlsa och tappar helt begrepp om tid och rum, så tänkte jag rekommendera dessa förteelser .
först ut på listan står min favorit just nu .
syskonkärlek .
det är en bok utav katarina von bredow som jag aldrig kan lägga ifrån mej . dessvärre så är det endast några sidor kvar och jag börjar känna sorgen över att berättelsen snart lider mot sitt slut . men det är en bok jag definitivt kan rekommendera !
för er som inte gillar att läsa utan istället infinner en större kärlek i att lyssna .
så kan jag rekommendera den här låten:
något annat jag blivit galen i, som dock inte betraktas som någon form av objekt, är den underbara första femman vårat lag har, julia östlund, amanda lundell och pernilla johansson . vad skulle jag ta mej till utan dom ?
det vill jag inte ens veta .

Kommentera inlägget här :