still waiting for the snow to fall .

herregud jag är verkligen värdelös på att blogga nu för tiden.. får väl skylla på att det har varit förbaskat mycket i skolan, hockey på kvällarna och sedan har jag även funnit det underhållande med twitter och instagram .
men nu börjar det iallafall lugna ner sej lite och jag tog mej tiden att skriva ett inlägg .
idag har jag varit så duktig så att jag har städat hela mitt rum (vilket verkligen behövdes), bakat pepparkakor och tränat .
imorgon är det match mot tumba, 3 nya poäng är det som gäller !

Kommentarer :

#1: cornelia

skulle vara kul om du delade din åsikt i min fråga på min blogg, kolla gärna in och skriv vad du tycker! :)



http://krazzy.blogg.se/2011/december/vad-tycker-ni-en-blogg-ska-innehalla.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :