happy new year .

nyårsafton är överskattat . för att undvika besvikelser och det ska bli det minsta bra behöver man planera allting in i minsta detalj . att vara spontan fungerar ganska sällan kring högtider har jag märkt, utav egna erfarenheter . men ikväll är det alltså dags att fira det kommande året, 2012 . men vad finns det att fira egentligen ? läste mitt horoskop (lejonet) som sammanfattade hela det kommande året och det var ingen trevlig syn kan jag säga.. och ja, jag brukar läsa horoskop och det brukar för det mesta stämma ganska bra . och mitt 2012 är alltså full utav motgångar, studier och annat tråkigt . 2012 är väl även det året då jorden ska gå under ?
jag antar att min negativa energi angående nyår lyser igenom ganska tydligt och det beror antagligen på att jag inte varit så duktigt på att planera iår.. som det ser ut nu får jag fira det nya året med en god middag hemma hos ingen annan än mej själv, kan ju inte bli bättre . men för att vara lite optimistisk kan det faktiskt vara ganska skönt att bara vara hemma och slippa allt stök nere på stan, eller ?

Kommentera inlägget här :