FRIDAY NIGHT .

att jag aldrig lär mej.. kolla aldrig, under några omständigheter, på något som kan verka aningen skrämmande eller spännande på tv innan du ska gå och lägga dej ! nu ligger jag här i sängen ändå, rädd som en liten fågelunge och vågar knappt gå till toaletten .
idag har jag åkt till stockholm som så många andra sistaårs elever på gymnasiet också gjort . det var dags för saco-mässan och att ta beslutet om vad man vill bli när man blir stor . måste säga att hela den där mässan endast gjorde mej mer förvirrad inför framtiden än vad jag var när jag åkte dit . det finns tusentals olika högskolor, universitet, kurser och så vidare så det är praktiskt taget omöjligt att faktiskt vilja veta vid 18-års åldern vad man vill bli när man blir stor .
jag tror jag suger på den karamellen ett tag till, jag vill iallafall inte bli vuxen riktigt än .

Kommentera inlägget här :