lost days .

(foto: taget utav mej, lite dolda talanger sådär)
mycket har hänt sen det senaste inlägget . i fredags var jag hemma hos min fina vän amanda . vi hade hela lägenheten för oss själva och slog därför till med en skräckfilm i det kolsvar
ta rummet - väldigt idiotiskt av oss eftersom vi ungefär 1 timme senare låg livrädda ihopkrupna i soffan och ringde amandas storebror . men det löste sej tillslut och vi vaknade därefter tidigt på lördagsmorgonen för att cykla till träningen . 7 tappra spelare och 3 målvakter befann sej i omklädningsrummet för att genomföra de sista fystesterna och ett ispass . det gick helt okej och ungefär 2 timmar efter träningen befann vi oss i hovet för att kolla på djurgården - sparta prag . ett litet äventyr som blev galet trevligt ! som jag alltid säger - det är inte alltid man befinner sej i huvudstaden . i söndags gick jag upp ännu tidigare för att träna och sov sedan bort resten utav dagen . träffade filip en sväng på kvällen och somnade sedan gott i min säng . för att försöka göra detta inlägg något kortare gör jag även en kort sammanfattning (vilket jag inte är så bra på..) på denna dag . har gått en sväng på stan med amanda, träffade sedan den andra amanda och pontus och begav oss hem till henne . där kollade vi på transformers, åt tacos och gick sedan ner på stan för att kolla på "baksmällan 2" . toppen dag !

Kommentera inlägget här :