like a fairytale .

idag har varit en så fruktansvärt bra dag . defitinivt en utav de 3 bästa dagarna i mitt liv ifall jag skulle ranka några från 1-3 . i vanliga fall kanske det inte skulle vara någon hit att fylla år samtidigt som man jobbar . men nu råkar jag ha världens bästa sommarjobb och jag har fått så himla mycket uppvaktning så jag blir nästan helt tårögd . spenderade gårkvällen med alex som åkte hem till luleå tidigt idag, han överraskade med en present innan vi skiljdes åt . så himla snällt !
idag på jobbet har jag klättrat klättervägg för första gången i mitt liv (och eftersom det har varit lite snålt med uppdatering kan jag även informera om att det är det lägret jag jobbar på den här veckan - spännande!) . de har även sjungit för mej allihopa och överraskat med någon form av rulltårta . supergott !
fram mot fikat kom även några favoriter, dahlia, rami och samer och hälsade på . fick även en present utav dom . hur fina vänner har man inte egentligen !?
på eftermiddagen/kvällen kom släkten över, fick jättefina presenter och gott fika . kan helt enkelt inte bli bättre än såhär . och som om det inte vore nog med det.. nu är jag 18 .

Kommentera inlägget här :