.

imorgon åker du iväg till andra sidan atlantanen, till usa, amerika, staterna och ett land som är så mycket större än lilla sverige .
ett år går fort, åtminstone så intalar jag mej det just nu . men när jag väl behöver någon att prata med, som ger sådär sjukligt bra råd när man själv inte vet vart man ska ta vägen eller gå till skåpet med mellan lektionerna eller bara mysa med en fredagskväll så kommer du kännas så oerhört långt bort .
connecticut har däremot tur som får en så fin tjej hos sej i 10 månader nu framöver ! så se till att skapa en mängd olika upplevelser, minnen och erfarenheter så ser jag fram emot att få höra allting när du sedan kommer hem .
eller ännu bättre, bli uppdaterad på skype ?
jag kommer sakna dej .

Kommentarer :

#1: Sofia - Vinn Ziperall!

Ha en bra dag :)

skriven
#2: Malin - ♥ All About Photoshop

Här hittar du det mesta som har med Photoshop att göra! Du kan även titta på video tutorials och se på massa snygga bilder ;) Gilla även min sida på Facebook!



http://allaboutphotoshop.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :