ten things you want to do before you die.

nu när jag är i skolan, har all tid i världen och redan är fruktansvärt skoltrött tänkte jag passa på att börja på min lilla lista jag skrev om i det förgående inlägget.. kul va ?
10 saker alltså .
vissa drömmer om saker som fallskärmshoppning eller bungyjump, det är dock inget för mig eftersom jag förmodligen skulle dö av rädsla redan innan hoppet . av ungefär samma anledning kan vi stryka bort bergsklättring eller någonting annat som innefattar höga höjder .
att sjunga inför en stor publik är något vi också kan utesluta, inte då på grund av min höjdskräck utan för att jag har kommit till den insikten att jag inte alls har någon talang för sång, överhuvudtaget .
men hur som helst, here it is:
[1] besöka alla olika världsdelar - jorden runt [2] roadtrip i USA [3] bada med delfiner [4] bli förälskad - hjälplöst och utan villkor [5] vara vaken en hel natt och därefter kolla på soluppgången [6] äga ett par christian louboutin skor [7] kolla på en NHL match [8] göra en hole-in-one [9] vara med i en film [10] bli nöjd med mej själv

Kommentera inlägget här :