påskafton .

igår var det påskafton för hela slanten . och även min första påskafton utan något godis ?! istället låg det andra fina saker i mina påskägg . av mamma fick jag ett nagellack, en keps, ett bälte, strumpbyxor och 2 bh:ar . på eftermiddagen åkte vi sedan hem till farmor och farfar . där bjöds det på god mat och ett trevligt sällskap . efter maten fick farfar för sej att jag och johanna skulle raka av hans hår . aldrig gjort något liknande, men det gick bra det också !
av farmor fick jag en fin tekopp istället för godis men när efterrätten sedan plockades fram åt jag så mycket så jag mådde illa.. life is good .
när jag kom hem fick jag ytterligare ett presentkort på sf bio av mormor . nu skulle jag kunna bosätta mej hos filmstaden de resterande dagarna på lovet . någon som vill kolla på bio någon dag ?
på kvällen hade jag sedan ingenting att göra . första gången på hela påsklovet och jag fick total hybris . vad som hände sedan förblir ett mysterium .

Kommentera inlägget här :