nine things about yourself.

here we go again.. idag blir det alltså 9 saker om mej själv . det ska väl inte bli så svårt att skrapa ihop tycker man .
1. jag är född 3 veckor för tidigt
2. jag absolut hatar allt som har med fotboll att göra .
3. jag har varit med i en karusellolycka
4. i'm a fool for love
5. jag är rädd för nästan allting: mörkrädd, att åka hiss, höga höjder, trånga utrymmen, insekter, havet och så vidare..
6. jag har egentligen jättelockigt hår . dock är plattången min absolut bästa vän som jag använder flitigt, morgon som kväll .
7. jag är ett kontrollfreak och måste hålla koll på allting.. om det är positivt eller negativt att hamna i samma grupp som mej under ett skolarbete, det vet jag inte ?
8. jag har brutit ett revben
9. jag är kräsen gällande mycket, speciellt mat

Kommentera inlägget här :