eight ways to win your heart .

hela åtta saker !? jag vet ärligt talat inte, finns ju vissa saker man vill se hos killar, andra inte . blir man kär så blir man . hos varje kille finns det jämt saker man inte tycker om, men man kan lära sej accepera det och gå vidare . fördelarna vinner oftast över nackdelarna .
men om jag skulle skapa min egen drömkille skulle han väl ha några utav dessa egenskaper:
1. var charmig, en kille med en viss charm är något som jag faller otroligt lätt för 2. var självsäker, men inte så mycket att du tror att hela världen kretsar kring dej 3. det är insidan som räknas men utsidan ger insidan en chans, en kille med ett snyggt utseende är alltså inget man säger nej till 4. var omtänksam, visa att du bryr dej om mej 5. något jag tycker är grymt attraktivt är killar som är duktiga inom sin sport, så en idrottsintresserad kille är alltså en självklarhet 6. spontanitet och överraskningar är alltid ett stort plus ! 7. humor, jag vill kunna ha roligt tillsammans med dej 8. lyssna och finnas där för en .
lite små töntigt sådär..

Kommentera inlägget här :