when you try your best, but you don't succeed..

helgen har varit bra .
helt lagom . jag har mått bra, jag har varit på bra humör, jag har umgåtts med folk jag gillar.. det enda negativa är väl att jag fortfarande är sjuk . en jävla sjukdom att sitta kvar länge.. hostar som aldrig förr och folk tror jag har kommit in i målbrottet . grrreat ?

har nyligen kollat på några avsnitt från "solsidan" men känner att det är dags att bli lite mer involverad inom politiken . dags för en kväll sittandes framför tv:n och beskåda kvällens valvaka .
vilka kommer att styra sverige nu i 4 år framöver ?
och om sverigedemokraterna kommer in i riksdagen kan vi lika gärna återuppliva hitler och bygga upp nya koncentrationsläger . 
NEJ TACK .

Kommentarer :

#1: Monia

Skönt med nån som häller med, (iofs gör väl dom flesta det men det finns så många idioter på internet) ner med sd! Ha en bra dag :)

Fin blogg!

skriven

Kommentera inlägget här :