svar på frågorna

Tränar du bara hockey nu eller åker du konståkning också?

jag tränar bara hockey nu för tiden . bestämde mej för att ta en paus med konståkningen under jullovet men har inte kommit tillbaka då jag kände att jag inte saknade det .

TJA! Vad ska du göra i helgen?
och... va e din favoritlåt just nu?

tjena tjena ! i helgen så var jag på hockey cup i sandviken . denna helg har jag däremot inga planer, vi får se vad den har att erbjuda .
hmm.. mina favoritlåt just nu måste nog vara only girl (in the world) med rihanna .

hej! superbra blogg verkligen!
nu till min fråga:
har du någonsin testat att läsa igenom din blogg med en annan dialekt? isåfall vilken dialekt?

haha jättekul.. jo nu när du nämner det så råkar det faktiskt finnas en god vän till mej som brukar läsa min blogg med en massa konstiga dialekter . kissar nästan på mej . så kul är det !


saknad du me. ses snart? ja såklart! ringring när du vill!


absolut ! dags att vi bestämmer en dag nu .

OM BLOGGEN:
vilka bloggar läser du och vilka är dina favorit bloggar?
Hur många läsare har du per dag (typ)?
OM LIVET:
vad vill du bli när du blir stor?
Största förebild?
Om ditt hus skulle börja brinna och du hann bara ta ut en sak vad skulle det då vara?

Puss på dig tildis! <3

jag läser en massa bloggar, framför allt dom jag känner eller är bekanta med . följer inte direkt några "storbloggare" . brukar kika in på kenzas blogg lite då och då .
oj svårt att säga.. förut låg det endast kring 40 unika besökare, nu däremot har det stigit upp mot 70 st . kul !
när jag blir stor skulle jag vilja bli äktenskapsadvokat, vet inte riktigt varför . sen har även jag omöjliga drömmar . som tillexempel att bli skådespelerska eller dylikt .
min största förbild.. oj svårt . olika beroende på inom vilket ämne . men många utav mina vänner är mina förebilder .
MIN SÄNG . fast nu när jag tänker efter känns det ganska svårt . får väl säga min mobil då, eller dator .

vad är meningen med livet?

oj.. om jag bara visste det . har hört att det är för att föra släktet och mänskligheten vidare ? dvs. göra barn . men det låter så perverst och trist . kanske finna kärleken, lyckan och få chansen att göra det man vill ? dock finns det givetvis tider då allt bara är piss .


hej, gillar din blogg! :)

hur är ditt kärleksliv? är det någon kille där ute som du har ögonen på?
du hänger ganska mycket med killar allmänt va?

keep it up girl! <3

hej, tack så mycket !
mitt kärleksliv står just nu still om man kan säga så.. dock har jag inget emot det . skönt att spendera tid med sina vänner, däremot kan det bli lite ensamt ibland . 
om det finns någon kille.. nja det säger jag inte . kanske, kanske inte !
jo, jag har väldigt många killkompisar och det är jag glad över .

vad skulle du välja?
a: att dom du åkte konståkning med var ditt nuvarande hockeylag
b: almtuna damer som det är

vem skulle du helst umgås med en kille eller tjej?

vad är din favoriträtt?

puss på nosen :D <3

jag skulle aldrig under några omständigheter byta ut almtunas damlag . alla är helt underbara !
oj.. det kan jag inte svara på . killar och tjejer är så himla olika . ibland är det skönt att bara hänga med killar, där finns det så gott som aldrig några på problem och man har alltid kul . tjejer är mer komplicerade, däremot om man behöver hjälp eller råd är det alltid lättare att prata med en tjej . kan inte välja helt enkelt .
TACOS .

asså jag kommer verkligen inte på någon bra!
jag vet faktiskt de mesta om dig redan! tror jag..

Men hur kändes de att göra mål med boll och klubba på isen för första gången! (a)

haha du är för gullig du amanda.. i hockey så spelar man faktiskt med puck . men det kändes jättebra ! först trodde jag inte det var sant . men sen så spred sej lyckan i kroppen . 17 bast och aldrig gjort ett mål ? jag har mina bortförklaringar . men nu ligger den här bredvid mej.. pucken alltså .

Kommentera inlägget här :