remember me .

gårdagen erbjöd för min del en vistelse i ishallen från 11.30 till 18.30 . närmare bestämt i 7 timmar med en snabb sväng hem i 30 minuter . galet skrämmande hur ofta jag är där..

träningen var kul som vanligt och jag återvände hem med en gladelig nyhet . nu är jag färdig för damlaget . det jag hela tiden har kämpat för . det som jag så länge har velat . och med ett gäng toppentjejer som dom kan det bara inte bli bättre .

kvällen spenderades i min egen säng och kollade på en film som jag så länge har velat se, remember me .
underbar film med ett väldigt hemskt slut.. kunde inte låta bli att fälla några tårar . dock var robert pattinson galet snygg i filmen . ouff .

Kommentarer :

#1: Pau

MATHIILDA!!!

Jag vill se den :)

Vi måste hänga nån dag :D

sms:a mig nån gång :)

skriven
#2: PAOWLINA

FIN BLOGG

skriven

Kommentera inlägget här :