for you .

jag vill bara börja gråta .
skolan är ett rent HELVETE just nu.. inte det faktum att jag inte förstår någonting längre utan att jag faktiskt ligger så mycket efter alla andra då jag iprincip var borta hela förra veckan . det är som att jag har missat ett helt års skolgång .
jag trodde jag skulle klara mej undan ganska lindrigt . tills jag befann mej på mattelektionen igår .
jag har missat två hela genomgångar . två andra räknesätt . två helt främmande metoder . och sen som en bonus på det förstod jag inte ett skit utav det vi gick igenom idag..
det går bra nu .

nej, det är aldrig roligt att läsa en massa klagomål och bekymmer . men jag känner att jag är i sådant stort behov av privata mattelektioner just nu att det kanske skulle vara en idé att marknadsföra här på bloggen ? eller nått .

Kommentera inlägget här :