you don't know what you got until you've lost it

prov varje dag, dag ut och dag in . känns som att man endast går till skolan nu för att avklara ännu ett prov och ha ett mindre på listan .
det ända som håller mej vid liv och faktiskt gör så att jag går till skolan den här veckan är maten . ja.. ni läste rätt ! skolans mat kan man faktiskt äta ibland utan att bli förgiftad eller dylikt .

och för att göra det hela liiiite sämre så åkte ludde till usa idag också . i 2 veckor !
undra om jag kommer klara mej ?
jag får helt enkelt proppa in massa possitiva tankar i mitt huvud och hoppas på det bästa: snart helg, ett prov mindre, snart sommarlov, värmen är här, hejdå bleka hud och.. mer kommer jag inte på .

apropå sommarlov .
22 dagar kvar nuuuuuuuuuu !


how to lose a guy in 10 days.. DEN VILL JAG SE NU .
men nej jag glömde visst . jag måste plugga .

Kommentera inlägget här :