fly like you do it .

ibland har man dagar som man bara är så jävla bra . och idag var jag och amanda bannemej jävligt duktiga, resten av dagen var väl bara ett ända stort kaos .

men iallafall vi två offrade våran sovmorgon och befann oss utanför friskis och svettis vid klockan halv 10 . sedan gymmade vi i lite mer än en timme, vi sprang och sedan körde vi baksida lår och mage . vi hade fullt upp så vi glömde helt bort tiden vilket resulterade med att vi fick käka lunch på knappa 5 minuter . givetvis skulle det vara god mat just idag också . så vi satt hela spanskalektionen och bara längtade efter mer mat . i våran korta rast -på 10 minuter- sprang vi ner och hann käka i ytterligare 5 minuter . sen var vi nöjda . men har nu blivit utnämda till klassens matvrak .



samhällslektionen var lagom spårad också .
- då tar gubben fram en stor köksyxa.. vad gör du då?
- jaa.. då backar jag nog..
- men då hugger han halsen av dej..?
- ja..
- okej.. synd!



idag fick jag även reda på att jag har VG i engelska och att jag fick VG på mitt matteprov . vad är det med VG och mej ? ska det så vara så svårt att lägga till ett M.. ?
på kvällen blev det till att träna också och därefter blev det tårta . gött !

Kommentera inlägget här :