studiedag

studiedag.. dom som uppfann läxor, prov, kvarsittning och IG måste varit några idiotiska jävlar.. men däremot den som uppfann studiedagen . han ska fan få nobelpris ! gud så underbart det är att vara ledig på en måndag . det tackar vi iallafall för !

nu har det inte blivit någon uppdatering på länge men igår var dagen fullproppad .
började med att gå upp hyffsat tidigt för att sedan ta mej ner till ishallen för en och en halvtimmes träning . handleden värkte som satan och det kändes nästan som att min nyfunna hockeykarriär skulle ta slut (update: tack och lov har vi nu hittat ett handledsskydd) . efter träningen åkte vi vidare till gränby centrum för att sälja klubbrabatten . jag och emily ska nog inte fundera på att bli affärskvinnor tills vi hakade på våra kära vänner sara och "murmeldjuret" . dom hade lyckats sålt minst 17 stycken + att man fick gratis underhållning på köpet .

nog om det.. när jag kom hem så kollade jag på en film med familjen - pelham 123 . en riktigt bra film som jag tycker ni ska se . när filmen var slut kom alva hit och vi åkte till gränby igen . jag införskaffade mej en ny skinnjacka, en t-shirt och en långärmad tröja . bild på det kommer senare ! och sedan stannade vi på max påvägen hem som fick bli våran middag .
dagen slutade hemma hos alva i hennes 1,40 meter stora säng efter att vi kollat på ännu en film - adventureland .

Kommentera inlägget här :