someday it will happen

HÖRRNI !
det är våååååår ute . hur underbart !? jag älskar det .
man vaknar på morgonen med solen skinandes genom fönstret och den försvinner inte heller förrns sent på kvällen . något som jag också märkte imorse var att det är en annan luft nu än vad det är på vintern . haha det låter lite crazy . men det är sant ! och just nu är jag vårförälskad på hög nivå, ingen eller inget kan få mej på dåligt humör !

idag var jag iallafall duktig och åkte iväg till gymmet efter skolan och sprang en stund därefter blev det lite styrka och såklart så strechade jag efteråt .
en sak jag kom på påvägen hem från bussen var att jag verkligen älskar gamla uppsala . det är ett sjukt fint område, ligger perfekt - inte för nära stan och inte för långt bort och man känner nästan igen varenda kotte . det ända negativa är väl att det inte finns så många som jag umgås med här .

men men.. för att fira att våren äntligen är här så blir det en liten outfit .

Kommentarer :

#1: jullsaaan

Vartifrån kommer blommigatoppen i vänstar hörnet?

skriven

Kommentera inlägget här :