my only dream is about you and i

det finns vissa dagar som man bara mår så jävla dåligt . ingenting går som det ska och allt blir bara fel . man vill bara stanna upp och skrika eller sparka omkull någonting . man orkar inte .

en sån dag har jag idag..
det började med att jag kom hem sent på natten och alltså var jag toktrött när jag skulle gå upp imorse . det fortsatte med att min plattång fick ett cp ryck och det tog 1 timme istället för 20 minuter att platta håret . jag har ont i magen, jag har ont i axeln och i min handled . när jag sedan gick till bussen så var bussen - för en gångs skull ! - för tidig så jag fick springa sista biten och när jag får gå på så börjar busschauffören skrika på mej . precis vad jag behöver för att göra min dag ännu bättre !

..och nu sitter jag här på lektionen efter att nyss ha haft en underbar engelskalektion och inser att min dag kommer att bli en katastrof .
så här mycket har jag genomgått och kockan är bara kvart i 11.

hoppas ni mår bättre än jag .

Kommentarer :

#1: Hanna

ååh you poor thing :(

vad heter den grymma låten??

skriven
#2: Linn

Hej matilda, snygg header!

du vill inte köpa en "Laugh, Love, Live" tygpåse av oss? 100 kr, skitasnygg ;)

skriven
#3: mathilda

svar:

hanna - den heter love stereo med edward maya feat. vika jigulina

linn - tack så mycket ! kan kolla in den :)

skriven

Kommentera inlägget här :