so close but so far away..

(skrevs igår)
nu var det ett tag sen bloggen blev uppdaterad igen . förbaskade blogg ! förbaskade mathilda..
men som tur är så har ni inte missat så mycket . veckan har kort och gott bestått av endast skola och hockey .

igår så gick almtuna vidare till kvalserien . HÄRLIGT !
fullt ös medvetslös var det som gällde i gränby ishall igår kväll . 2100 människor hade proppat sej in i våran skruttiga lilla ishall (gränby arena ja tack?) och det blev stående ovationer i dom 3 sista minuterna, tränarna skuttade glatt omkring på isen och publiken var galen . underbart med andra ord..

efter matchen bar det av hem mot min otroligt saknade pojkvän och vi kollade på national treasure och new moon . därefter blev det att sova .

men igår var igår och idag är idag !
idag har jag inte gjort så mycket . kom hem och städade lite i rummet, därefter bar det av till ishallen och nu under kvällen är det jag som är mannen i huset då päronen är på fest .
känner mej just nu som världens snällaste storasyster . mina brorsor måste tycka att jag är det..




FÖRRESTEN ! DET ÄR VÅR UTE .
jippiiiee

Kommentera inlägget här :