fredag

det blir ett litet inlägg såhär på morgonkvisten då jag vanligtvis brukar sitta på bussen.. vad gör jag nu då ? är hemma ?
nejdå jag fick skjuts av min lilla far till skolan och får man chansen så tar man den . för det är ju så otroligt jobbigt för mej annars när jag ska åka buss till skolan, kan ju ta upp mot flera timmar .

men nu sitter jag iallafall här och njuter utav hur tyst och tomt det är i skolan . snart kommer alla elever och då kommer det bli fullt ös igen ! det är faktiskt inte så hemskt i skolan iallafall.. om man kan räkna bort lärarna, lektionerna, alla onödiga håltimmar.. aja .

THAT'S ALL FOR NOW .
hoppas någon liten ensam stackare från min klass kommer snart.. börjar kännas ensamt .

apropå något annat .
mina skor knarrar ?


MEN KUL . FICK NYSS REDA PÅ ATT JAG INTE HAR NÅGON SVENSKA . OCH HÄR SITTER JAG ?
NÄSTA - IDROTTSLEKTION OM 4 TIMMAR..
GAAAAAAH !

Kommentera inlägget här :