sommarlov

tiden rinner just nu iväg lika snabbt som smöret smälter i solen och inläggen här i bloggen minskar kraftfullt nedåt . men vad kan man förvänta sej.. ? det är ju sommarlov .

den här veckan har jag spenderat på många olika sätt .
till att börja med så har jag varje morgon cyklat till ishallen med bror min och tränat i cirkus 2 timmar . en god vana det där och roligt är det också . dock så innebär nästan allting alltid konsekvenser . träningens konsekvens blir väl en vidrig träningsvärk som ännu inte försvunnit . men jag gillar det !
måndagen träffade jag linnea och vi pratade om allt mellan himmel och jord, precis som det ska vara .
tisdagen spenderades med emma, julia och pernilla nere på stan . lunch på cupido och en ny förälskelse för min del . ett par vrålsnygga skor som jag sedan köpte dagen efter .



under onsdagen blev den iprincip endast träning för min del . på kvällen fick jag sedan ta mej ned till stan för att gå på den obligatoriska teorikursen för att få övningsköra . 3 ½ timme lång men tack vare lite fika så klarade jag mej igenom det hela utan några pinsamma incidenter..
torsdagen hittade jag sedan en ny kärlek.. en kattunge ! träffade alva för första gången på alldelens för länge sen och hennes katt hade fått kattungar . underbart söt ! och enligt henne kunde jag få den alldelens gratis.. dessvärre så har vi ju en katthatare i familjen så vet inte riktigt hur jag ska lyckas få hem den lilla skrutten .

Kommentera inlägget här :