studenten..

idag har det varit en underbar dag av många olika anledingar .
första anledningen var väl att jag faktiskt var ledig från skolan.. tack vare alla 91:or som tar studenten idag . så det blev en liten sovmorgon för min del och sedan åkte jag till vaksala där jag mötte upp wigfeldt och tomas . vi hälsade på våra gamla lärare och det var faktiskt jättetrevligt men när man väl kommer och hälsar på så vill dom inte slita sej loss..
vid 12 tiden kom sedan pojkvän till uppsala som jag har saknat honom, massor ! ville inte släppa taget om honom .
vi gick ner på stan, satte oss på bryggan och åt jordgubbar . mys !

på eftermiddagen sedan åkte vi till storvreta för att fira johanna ! grattis grattis grattis .
det var väldigt trevligt och det blev nostalgi på hög nivå .
nu sitter jag här hemma och väntar på att världens bästa emma ska komma hit . få se vad vi hittar på ikväll !

Kommentarer :

#1: Lisa

Vacker bild! :)

skriven

Kommentera inlägget här :