river flows in you..

kort skoldag som vanligt och lektionerna bestod av fika och film som fördröjning av tiden .
mysigt ändå.. sitter hellre i skolan med klassen och fikar än att sitta alldelens själv här hemma .

efter skolan bar jag mej iväg på mina trötta ben ner på stan med amanda . nu var det på tiden att jag tog mej i kragen och letade efter ett par bikinitrosor ! och det gick ganska bra.. kom hem med 2 st . dock är det hemskt att prova bikini, man ser alla sina skavanker och inser att det nu faktiskt är alldelens försent att göra sej i form till beachen .
på kvällen var det dags för träning med 96:orna . behövligt och roligt ! avslutade träningen med streethockey och jag känner att jag och markus skulle kunna starta en lovande hockeykarriär tillsammans . eller ?

nu är emma hemma hos mej . vi ska väl inte göra så mycket nu under kvällen.. imorgon ska vi däremot möta amanda och äta lunch på stan innan skolan . mums !

Kommentera inlägget här :