One good thing about music, when it hits - you feel no pain .

ni kan aldrig gissa vad som hände mej igår..
jag står i kön på bikbok och plötsligt ringer telefonen . dolt nummer ? jag svarar som vanligt och då hör jag två stycken halvskrika: heeeej det här är titti och erik från rixfm .
aah joo tjena tänkte jag.. någon som inte har något liv och busringer mej såhär mitt på ljusa dagen . och så fortsätter dom: du har mejlat in till "titti tar ton" och vill alltså att hon ska sjunga för din mamma ?
och då förstod jag att det faktiskt var erik och titti från rixfm .
dom ställer lite frågor och babblar på lite sådär som dom flesta på radion är duktiga på och avslutar sedan med att dom snart ska ringa mamma .

under eftermiddagen satt sedan hela familjen och lyssnade på radion i väntan på att få höra titti sjunga för mamma . men vad är det då jag hör ? dom tar med mitt samtal också .
pinsamt !
radiokändis ?

Kommentera inlägget här :