forever trust in who we are

idag har jag inte suttit still en ända sekund känns det som .
dagen startade med att jag satte mej på cykeln påväg in till staden redan vid klockan 9 imorse . hur kommer det sej med tanke på att skolan för min del inte började förrns 12.15 ? jo för just idag var det nämligen dags för mej att bege mej till frisören . dags för klippning !
därefter åt jag och mamma lunch och sedan bar jag mej iväg till skolan . dagen bjöd endast på 2 lektioner, engelska och samhällskunskap och efter det slutade vi . gudomligt skönt .
tokcyklade hela vägen hem, bytte om och blev sedan skjutsad av mamma till studenternas .
där vid "höjdhoppsställningen", på den stora tjockmattan låg min tränare för dagen . nämligen den store mats emanuelsson . lite knasig enligt många men en jävel på att coacha hockey må jag säga ! många tips och visa ord fick man under dom två timmarna som markus och jag hade med honom .

klockan närmade sej 17.00 och det var dags att möta dansarna på cupido .
kvällen bjöd på en god middag, en dansföreställning och trevligt sällskap .


Kommentera inlägget här :