for just me

idag lyckades jag sova bort hela dagen . eller åtminstone så mycket utav dagen att det inte längre var någon idé att åka hem till jacob som vi delvis hade planerat under natten .

istället fick jag ett tokryck och började städa . började med badrummet där man alltid ser störst resultat när det är klart . tycker det är hopplöst att städa någonstans där man sedan inte ser någon skillnad, då blir jag bara på dåligt humör och ger upp .
men nu glänser det så fint så att till och med kungen skulle kunna kyssa våran toalett . därefter så fortsatte jag till mitt alldelens egna rum.. så nu går det alltså alldelens utmärkt att ta hit några gäster igen .

kvällen kommer att spenderas med familjen troligtvis framför någon bra film och jordgubbar . MUMS .

Kommentarer :

#1: Jullsaaan

haha härligt tänk om jag också kunde tänka så :P!

Allt bra med dig? MISS YOU!

skriven

Kommentera inlägget här :