dreams are never weak like we are, drunk or sober .

efter att ha sett en otroligt sevärd, helt klart rekommenderad och obeskrivligt bra film med ett umgänge på 3 killar vid åldern på 10 och 14 år så har jag nu hittat en mening med livet (låter mer dramatiskt än vad det är..)

vad jag menar är.. alla borde göra en lista som man vill förverkliga och uppleva innan man dör . kan vara tillexempel så enkelt som att köpa en hund . vad vet jag ?
och sedan ha lite större mål .
jag har hittills kommit på 2 stycken nu efter att ha kollat på den här filmen..
1. jag ska börja springa .
som sedan leder till mitt andra mål
2. jag ska bli skådespelerska
notera ska bli .

att jag aldrig har uppmärksammat det yrket förut !? alla borde ju vilja bli det . att få spela en annan personlighet så gott som hela tiden, vara nära minst 1 snygg kille dagligen och.. det räcker väl ?

åter till listan . den är hemlig .

Kommentarer :

#1: Jullsaaan

Jag vill också bli skådespelerska!!

tänk att vara md i en kärlekskomedi som du skrev tänk att dagligen få hänga med en heting<3

skriven
#2: Emma

Ja vi som fick mvg i drama har ju då rätt så stor chans!

skriven

Kommentera inlägget här :