it all begins.. with a choice

nya grejen att leta kompisar som vill umgås med mej på bloggen ? otroligt många erbjudanden fick man .

helgen har iallafall blivit någorlunda planerad . lördagen kommer först att spenderas ute i öregrund med dom finfina tjejerna rebecca och julia . med tanke på lördagens varma temperaturer kommer vi nog mest ligga ute och steka . kvällen bjuder på en förhoppningsvis god middag och därefter twilight eclipse . jag längtar !



imorgon är det även fredag och den sista jobbdagen för den här veckan . tiden har gått galet fort och jag har redan jobbat i 2 veckor .
bortsett från att min sommargrupp har varit otroligt jobbiga och hyperaktiva så har det varit väldigt trevligt och jag har provat på massa nya saker känns det som..
har även fått reda på nya saker om mej själv som jag inte visste, mycket lärorikt ! tillexempel att jag är halvkurd ?
har även blivit tilldelad ett nytt namn.. ni kan kalla mej, bobbo .

Kommentarer :

#1: k

va ful text du har fått på bloggjävek

skriven

Kommentera inlägget här :