the end

är sommaren officiellt slut nu ? håller den verkligen på att försvinna ?
isånnafall vill jag inte vara med längre . jag orkar inte med kyla, regn och gråa moln längre . det räckte med 2 dagar.. nu vill jag att solen ska komma fram igen . tack på förhand .

idag så fyllde pappa iallafall 44 bast . grattis till honom och jag hoppas att vi gav honom en fin födelsedag .
morgonen inleddes med ett 2 timmars fyspass med lillebror och därefter fastnade vi framför tv:n.. baseball . har aldrig beskådat en baseballmatch i hela mitt liv, varken på tv eller i verkligheten . jag har heller aldrig förstått mej på sporten . men efter några korta och snabba instruktioner hur sporten gick till så var det riktigt intressant . något annat vi tre syskon lag märke till var att amerikanare har mycket mer fängslande efternamn än vad vi tråkiga svenskar har . gustafsson, andersson, svensson, eriksson.. vad är det för nått ?




nu är det dags att sova, jag SKA ut på en springtur imorgonbitti .
HAJDO

Kommentarer :

#1: Jullsaaan

Verkligen en bra analys av baseball!!



KRAMAR<3

skriven

Kommentera inlägget här :