minigolf på hög nivå .

är nyligen hemkommen från staden .
kvällen spenderades alltså på bangolfen vid studenternas och dom tävlande var: akib, dahlia, alan, simon och jag såklart .
den saftiga vinsten var alltså något valfritt ur kiosken .
för min del började det lite ojämt och jag lyckades inte visa upp mina fina talanger . dom övriga tvivlade starkt på mitt kunnande och jag var räknad bland dom 3 sista .
men sedan när del 2 började vände jag allt upp och ner . alla 4 stod där som fågeholkar (okej nu överdriver jag kanske lite..)
och jag gick snabbt upp mot toppen och jag tog hem allt .
känns skönt .
den som egentligen skulle bli några kronor fattigare, som alltså kom sist var alan men simon tog på sej att köpa en cola till mej istället .
efter lite skönt häng i kiosken fortsatte vi till donken för att äta lite och till det bjöds det på saftigt skvaller .



Kommentarer :

#1: jag är kung på minigolf

hörde att alan var cpbra ? :O

skriven

Kommentera inlägget här :