I'm only satisfied with the best

mycket har hänt sen dom senaste inläggen.. eller det beror på vad det innebär .

jag har haft en underbar vecka fast jag har jobbat . vanligtvis brukar inte det vara en vanlig kombination men eftersom jag stormtrivs på mitt jobb så är det inte så underligt .
den här veckan har vi haft en grupp på 21 barn ungefär och massa små gulliga tjejer . jag är otroligt tacksam över att jag fick en bättre grupp den här veckan . och som ni redan vet innebär mitt jobb bara en massa sol, lekar, bad och glass ?

i natt sov vi ledare även över på alnäs .
eftermiddagen och kvällen erbjöd vattenskidor, bad, pizza, fotbolls-vm, tennis, paddling (?), trevligt sällskap, skräckfilm.. och det var nog allt .
natten blev otroligt varm och jag kan väl inte säga att jag sov sådär jättebra med alla myggor surrandes runt mina öron . dock så när man gick upp blev man serverad en lyxig frukost och snart var det dags att dra igång igen med jobbet .

nu är jag iallafall där jag hör hemma, i min egen säng, och det är nog dags att börja tänka på refrängen .

GODNATT

Kommentera inlägget här :