what have i become ?

FYYYYFAAAAN ! vad ont det gör att få ett slagskott på foten .
aldrig mer säger jag bara.. nej tack !

har varit lite dåligt med uppdatering också.. men nu ska det bli ändring på det . javisst !

så vad har ni missat ?
förutom en massa tråkigheter i skolan så.. lirade jag match på fredagen, derby, mot gimo . vi spelade en bra match måste jag säga.. men den slutade 6-1 .
både micke (våran tränare) och pappa har tjatat på mej nu att när jag ska spela back måste jag vara lite tuffare . lite mer jävla anamma ! och gå på . så i trejde perioden ungefär så började jag förstå det underhållande med att mosa in spelare i sargen .

jag har också upptäckt vitsen med skype . riktigt roligt faktiskt.. får väl tacka jacob för alla dom timmarna .


det var allt för nu .
skola imorgon igen.. kul..

Kommentera inlägget här :