never give up on someting you can't go a day without thinking about .

hejsan hoppsan !
har lite dåligt med fantasi nu och orkar inte koka ihop ett helt inlägg så därför tar jag lite hjälp .

Dagens humör: inget speciellt humör.. som vanligt ? glad alltså . 
Dagens mående: finfint !
Dagens borde: just nu.. sova .
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: right now: trosor, nattlinne och bh ! annars under dagen: svarta tights med stenar, svart linne, skjorta och en halsduuuk .
Dagens accesoarer: ett armband
Dagens smink: det vanliga, foundation och mascara .
Dagens parfym: jennifer lopez - glow after dark (?) 
Dagens bästa: pernilla och hockeyn .
Dagens sämsta: 2 lektioner med karin.. efter varann ! 
Dagens köp: inget jag kommer på
Dagens sysselsättning: skola och träning . 
Dagens låt: take on me - a-ha



Dagens planer: dagen är slut, så dom planer som är kvar är.. att sova helt enkelt . 
Dagens materiella vill ha: materiella ? räknas ett underbart "hollywood-svall" med då ? såååå trött på mitt äckliga hår .
Dagens längtan: SOVA !
Dagens saknad: nu när jag sitter och funderar på vilka jag saknar.. kommer jag på att det är en hel del !
Dagens fundering: hur kommer det sej att gymnasielärarna är sämre än dom lärarna vi hade i högstadiet ?
Dagens beroende: mina kompisar .
Dagens roligaste: "lilla pennisen" citat av jacob allert .


ge mej sommar, ge mej värme, ge mej en brun kropp, ge mej lycka !

Kommentarer :

#1: Linnéa

När ska vi träffas har du tänkt miss Gustafsson? :)

skriven

Kommentera inlägget här :