live, laugh, love .

så var det dags för skola igen då och jag tror att "någon har vaknat på fel sida idag" .

hade dans på morgonen, kändes skönt att få börja strecha lite igen . vill ju inte bli alltför ovig nu !
skolan rullade på i sitt vanliga långsamma tempo men jag överlevde dagen och fick sällskap hem på bussen som en bonus .
när jag kom hem har jag utnyttjat tiden till max . har börjat lite på historia arbetet och pluggar nu lite smått för spanskaprovet på fredag . känns som att jag har fått en hel bunt med arbeten och uppgifter som ska göras helt plötsligt ! det gillar vi inte .


jacob in action .

ikväll så är det paradise hotel som gäller !
äntligen .

dagens låt:


jason mraz - if it kills me

Kommentarer :

#1: julia

HELLO!!!

Asså jag hade tänkt att ha den rubriken! Rätt läskigt ;D PEACE! :D <3

skriven

Kommentera inlägget här :