if you wanna be my lover .

sitter just nu och diggar gamla låtar med amanda, pillan och emma i biblioteket .
dessvärre märkte jag nyss att det är 2 st killar som sitter och kollar på mej när jag dansar genom det lilla fönstret mellan grupprummen . pinsamt värre .

försöker iallafall att plugga lite och göra klart massa läxor som har kommit som en tsunamivåg över hela våran klass . hur tänker lärarna!?
har cirkus 50 glosor i spanska på fredag + uppgifter, samhällskunskap läxa, läsa historia, 2 st matteprov nästa vecka, engelska föredrag.. ååh jag blir trött bara jag tänker på det !

efter att jag har suttit här ett tag ska jag iallafall träffa linnea på stan . ÄNTLIGEN . ett jävla långt tag sedan, ursäkta uttrycket .

men nu tillbaka till sången !

"if you wanna be my lover, you gotta get with my friends . make it last forever, friendship never ends !"

Kommentera inlägget här :