här brukar det vara en rubrik..

nu sitter jag och alva hemma hos mej och diggar till country roads .
vi har varit en sväng till gränby där jag köpte mej ett par leggins som jag har kollat på ett tag nu, och det blev ingenting för alvas del .

men en sak som är helt galen nu .
vad håller dagens ungdomar på att ta vägen?!
små tjejer börjar sminka sej nu när dom går i 2:an och har full koll på vad som är inne och ute i modevärlden . dom hinner inte vara barn utan har redan blivit "vuxna" .
och varför jag nu tar upp det här är för att när jag och alva var inne på gina tricot så ser vi två små killar som går i.. kanske 3:an ? dom står i kön och har 96 jeans, minst 20 toffsar på benen, stylat hår och har målat morrhår på kinderna .
hur kan föräldrarna låta barnen se ut såhär!?
vad köpte dom nu då inne på gina tricot kan man undra.. ? jo 2 paket toffsar..


Kommentera inlägget här :