happy new year

nu har jag äntligen fått internet på min dator här nere i göteborg . så det betyder att jag faktiskt just nu har tid att blogga lite .
jag skrev ett inlägg om hur mitt nyår såg ut men med min vanliga tur så försvann tydligen hela inlägget . damn !
men det innebär ju att jag har hyffsat mycket att berätta nu .

mitt nyår började med att jag, amanda och elin åkte ner till sunnerstabacken på dagen och invigde den första och sista pulkaåkningen för min del . det var faktiskt galet kul och fort som satan gick det !
när jag kom hem var det bara att fixa iordning sej och sedan gick jag hem till amanda där vi skulle ha tjejmiddag . cissi x2, elin och issa var där och vi taggade till kvällen med hög musik och en god middag som bestod av kyckling och klyftpotatis . därefter bjöds det på en mumsig efterätt .
sedan efter maten skulle vi vidare till sunnersta och vi fick det stressigt redan från första början . men turen var på våran sida ikväll och vi hann med bussarna med en millisekund .
i sunnersta så blev det att dansa för min del och det bestd största delen av min kväll kort och gott av .
när klockan började närma sej 11 så gick vi till bussen för att ta oss till slottet och på busen var det helt GALET . dom sprutade skumpa, rökte och smällde fyverkerier i bussen . men vi lyckades ta oss till slottet levande iallafall .
vid slottet träffade jag massa gamla klasskamrater som är otroligt saknade och en del andra människor . trevligt var det iallafall !

och nu är det alltså ett nytt år . 2010 .
och den första dagen på året spenderade jag i ett tåg . men nu är jag iallafall framme och boysen har spelat en match hittills där dom vann stort med, 12-2 . lekstuga !



Kommentera inlägget här :