don't forget to smile .

ååh jag är så glad, för just nu ligger jag och kollar på the oc .
tack oskar !

idag har jag alltså gått i skolan som vanligt och jag drar en kort liten sammanfattning om hur min dag har sett ut .
- svenska lektion
- mentorstid

är nu med i en "grupp" som ska se till att vi kan ha en klassresa i slutet av 3:an . så nu blir det att samma in massa pengar så vi kan åka till vårat mål, galapagos öarna (?) inte riktigt . vi är så roliga att vi funderar på att åka till idre . mys !
- lunch
måste bara berätta en sak.. vi har typ fått mjukt bröd varje dag i skolan nu i typ en vecka . hur bra !? klagar absolut inte .
- idrott
hanboll och teori . efter idrotten så plattade jag och emma jacobs hår . hur söt blev inte han då ? och det blev faktiskt en rätt så stor skillnad . nya stilen ?



- spanskaprov
hoppas hoppas hoppas på att det gick bra !

och nu i helgen kommer jag alltså vara borta båda dagarna . åker med laget till eskilstuna imorgon och åker sedan direkt vidare till norrköping där vi ska spela på söndag . så det blir att bo på scandic hotell och grejor .
och sen hoppas vi såklart på att det går bra också .
höööörs .

Kommentera inlägget här :