det är aldrig för sent för att ge upp !

så var helgen slut igen .
och inga inlägg har det blivit heller.. har helt enkelt inte haft tid . så enkelt var det .

lördag:
började med att gå upp tiiiiidigt, för att ha varit en lördag då . varför ? jo för jag skulle spendera min fina lördag i huvudstaden .
fick skjuts till centralstationen där jag träffade ludde och sedan åkte vi vidare till stockholm . när vi kom fram gick vi en liten stund på stan och därefter så åkte vi till hans lägenhet . lite skillnad sen jag var där senast och det var ovanligt städat för att ha varit en lägenhet som tillhör 3 tonårskillar om man bortser från lovéns rum . men han är väl ett undantag .
vi kollade på film, satt vid datorn och lagade ordning en lyxig middag (?) .
sedan skulle han iväg på samling eftersom dom skulle spela mot huddinge lite senare på dagen . så då blev jag kvar alldelens själv i lägenheten . men det gick bra det också..
matchen slutade 7-3 till djurgården och där slutade ungefär min dag .



söndag:
idag har det bara varit hockey, hockey och hockey .
spelade först själv en match.. mot södertälje . sist vårat lag spelade mot dom så blev det 43-0, pinsamt . men idag skulle det inte bli samma lekstuga för deras del !
spelade för första gången i hela mitt liv (som består av 2 månader, eftersom jag har hållt på med hockey så länge) som back . har varit det en gång på en träning . så jag var riktigt nervös innan ! men det gick bra det också . matchen slutade 13-0 och vi var supernöjda ! 30 mål mindre än förra gången ju..
därefter var det bara hem och fixa iordning sej och sedan åka och kolla på a-lags matchen där melvin spelade "match" i periodpausen . gullgubben !
hem och käka middag sedan ner till ishallen en tredje gång för att kolla på damerna .
vad har jag för liv ?
det stod iallafall 3-0 till dom efter andra perioden .

det var min lilla hockey uppdatering och det är så min helg har sett ut !



det får bli en hockeybild på markus . men vi kan ju låtsas att det är jag .

Kommentera inlägget här :