Från hjärtat

Hej!
Jag har en viktig sak att berätta för er, mina kära läsare. Det är en sak som kommer rakt från hjärtat och det låter så här:
FÖRLÅT!
FÖRLÅT för att jag inte har gett er den uppdatering som jag vet att ni så gärna vill ha. 
FÖRLÅT för att jag har svikit er.
FÖRLÅT för att jag inte leker så skön som jag brukar göra.
FÖRLÅT för att den här bloggen inte är vad den en gång var.
FÖRLÅT!
 
Jag ber alltså om ursäkt för att jag inte har skrivit på väldigt länge i den här supersöta bloggen.

Anledningen till den uteblivna uppdateringen är en lång och komplicerad historia. Suget och motivationen att skriva finns fortfarande kvar. Det har dock kommit en sak ivägen som stavas: S K Y P É

Skypé har tagit över mitt liv! Det är ingenting jag kan göra någonting åt, det bara är så. Den kör över mig totalt och jag har blivit enormt förälskad i allt skypé har att erbjuda. De långa samtalen, chatten och de vackra smilegubbarna. Det är helt oemotståndligt!

Men min plan för att komma ur krisen är att nöta skypé så mycket som möjligt så att jag så snart som möjligt tröttnar på skiten och där efter komma tillbaka till er, för i slutändan är det ändå ni som betyder mest.

Därmed är mitt lilla ursäktsinlägg över och jag hoppas att ni förlåter mig. Mitt tips till er är att ni går in och kikar här i bloggen varje dag för snart så kör jag lilla järnet igen.

Nu ska jag sätta mig på skypé igen. Puss på er alla!

Kommentera inlägget här :