you have no idea of what you do to me .

idag har jag varit så fasansfullt trött hela dagen . imorse trodde jag nästan inte att jag skulle ha orken att ens ta mej upp ur sängen . men det lyckades jag tyvärr göra ändå .

igårkväll lirade vi första träningsmatchen med damlaget mot västerås . det kändes riktigt bra och det var framför allt väldigt kul !
och som en liten bonus kom vi även hem med en vinst . 3-0 grymt jobbat !
skoldagen till ära kändes totalt värdelös . jag tror inte jag har lärt mej något nytt . sad but true . dock har celsiusskolan spärrat facebook på deras nätverk . och det suger en aning . hur sjutton ska jag nu klara mej igenom dessa långa skoldagar !?
efter skolan var det dags för årets första HG (hockeygymnasium) . rädd som en liten kattunge .
men det löste sej tillslut . träningen gick endast ut på att spela match och killarna var inte så hemska som jag trodde dom skulle vara . dock flög jag åt höger och vänster så fort dom kom åt mej . stabil tjej ?

kvällen bjöd på ännu en hockeyträning och det gick brraaaa .
nu ska jag sova .
GODNATT

Kommentera inlägget här :