om du aldrig har provat, hur kan du då vara säker ?

sådär nu är hela födelsedagsfirandet över och idag fick jag hela köret.. tårta, mera presenter och släkten kom . finns inte så mycket mer att säga, vi fikade och kollade därefter på lite hemmavideo filmer . hursomhelst så ska jag iallafall visa alla superfina presenter jag har fått under dom här 3 dagarna .

detta fick jag av mina underbara kompisar:

- en klocka (beställt)
- en tröja från h&m
- en film "har du hört ryktet om morgans?"
- en plånbok
- spotify premium
- en blomma
- en limpa
- en ring (har inget kort på den)



av familjen/släkt fick jag:

- en bok "så länge vi båda andas"
- en film "what happens in las vegas"
- en ljusstake
- presentkort på h&m, 300:-
- ett glas
- 500:-
- en cykel
- ett tv-ställ
- en parfym "DKNY, be delicious"




nu ska jag snart ut på en löprunda .

Kommentarer :

#1: ivi

så fina saker du fick thildiie :) jag hämtar vita biken imorn såru vet, ses dåååå rååå!

skriven

Kommentera inlägget här :