ögongodis .

nu har jag precis kollat på en film och proppat i mej en hel påse popcorn .
mår dåligt nu när jag skriver det sådär.. men får intala mej själv att popcorn faktiskt framstår ur majs och det är nyttigt . och om man ser det på den andra sidan så är popcorn betydligt mycket nyttigare än godis .

funderar på vad jag ska hitta på imorgon . blir nog att åka till gränby och kika lite, skulle helst vilja åka till stan men..
och nu får jag inte glömma att nämna . låten som jag tror alla har fastnat för och lyssnar på om och om igen . låten som alla har på sina spotifylistor och som alla kan texten på har äntligen släppt ut den officiella musikvideon .
jag beskådade den för endast någon dag sen och jag kan sitta och kolla på den om och om igen .

watch and learn .

Kommentarer :

#1: Misha

den är verkligen sååå bra!

skriven

Kommentera inlägget här :