kräftskiva

igår hade vi en gemensam middag på alnäs för alla ledare.. närmare bestämt en kräftskiva . och gud vilken galen kväll det blev ! en kväll fylld av skratt och tårar . och helt klart ett minne för livet .
eftermiddagen och kvällen inleddes med en poängjakt som alla nya ledare (dom flesta iallafall) hade anordnat . det var massa tokiga saker man skulle uppnå för att få ett visst antal poäng . och aldrig trodde jag att man kunde vara så besatt av att få så mycket poäng som möjligt - att inte förlora - att man började käka daggmaskar, springa naken runt tennisplanen och massa andra galna grejor . slutligen så vann mitt lag och förlorarna fick äran att diska efter maten .

därefter var det dags för middagen . kräftor.. som jag absolut inte äter . jag mår illa utav att bara se dom, jag tål inte ens lukten . så därmed blev hela min aptit förstörd och det blev ingen middag för min del .
efterätten var kladdkaka som jag själv har bakat med hjälp av några härliga pinglor som visade sej bli en favorit hos många !

och sedan var kvällen slut .







Kommentera inlägget här :