If everything were a lie but you believed most things to be true, would life still be the same?

nyligen hemkommen från att ha spenderat cirka 2 timmar i en ishall . som vanligt alltså ?

har beskådat j18 elits hockeymatch mot det gästande laget huddinge . uppe på läktaren förgyllde bland annat amanda, gustav, linus, william och tomas min tillvaro och gjorde matchen lite mer spännande och levande . på sätt och vis..
nu ligger jag och gosar ner mej i min säng . fy tusan så underbar den är . perfekt på alla sätt och vis .

men nog med att argumentera om varför min säng är så bra.. imorgon är det sovmorgon (igen..) och därefter idrott som gäller . hej och hå !


missförstå mej inte nu.. jag är inget matte-freak . men ett otroligt intressant klipp faktiskt och en grymt bra redovisning .

Kommentera inlägget här :