idag är det min dag !


så har man blivit 17 år .
i 17 år så har jag nu existerat på detta runda blåa klot . helt sjukt vad tiden går snabbt egentligen !
men dagen har inte riktigt känts som en födelsedag, ingen tårta och ingen släkt . men det kommer på lördag det !
vaknade iallafall upp av att mamma och melvin kom in och sjöng för mej . öppnade sedan några fina presenter och sedan gick vi ner och åt frukost .
under dagen så åkte vi till gränby och där fick jag även en till present .
eftermiddagen spenderade vi i stockholm där vi träffade resten av familjen .
sedan måste jag även passa på att tacka för alla fina gratulationer . på facebook, sms och även via telefon !
det gör mej superglad .

bilder på presenterna kommer inom kort !

Kommentarer :

#1: ivi

Goodie thiildie jag väntaaaaar

skriven
#2: Pau

GRATTIS I EFTERSKOTT LILLA DU!!!! :D <3

skriven
#3: Terese

Grattis i efterskott snygging! :)

skriven

Kommentera inlägget här :