gonna be somebody somehow someday..

man kan väl knappast säga något annat än att påsklovet har börjat toppen bra . självklart har det inneburit några lite sämre stunder, men överlag så kan jag inte klaga .

började torsdagen och den första dagen på lovet med att spendera min kväll med amanda och emma ute i skölsta . efter skolan så gick vi en snabbis på stan och när vi sedan alla insåg att ingen skulle göra ett dugg på kvällen så blev den genast uppbokad . en myskväll med 2 underbara tjejer stod på schemat .
kvällen erbjöd tacos, tv tittande och prat om allt inget .
jag skulle aldrig klarat mej igenom den kvällen utan er . tack .





på fredagen därefter åkte jag och hälsade på farfar på sjukhuset . han är då en härlig prick och jag hoppas att han får komma hem snart .
på kvällen åkte sedan hela familjen till stockholm för att kolla på j18 semifinalen som stod mellan djurgården och frölunda . ett trevligt sällskap uppe på läktaren och matchen slutade 5-1 (?) till djurgården . utklassning ! jag har då ett hockeyproffs till pojkvän .


bäst i sverige ?



lördagen blev inte direkt som den tänkt sej . istället för att äta påskmiddag med släkten på pappas sida åkte jag till stockholm igen för att kolla på sm-finalen . har nog aldrig varit i stockholm såhär ofta i hela mitt liv . åkte upp tillsammans med jens och agge och sällskapet ökade när vi väl kom fram.. finalen spelades i globen och jag kan väl inte säga att slutresultatet blev något vidare roligt . näst bäst i sverige iallafall . det är inte så tokigt !

nu till lördagens händelse..
helt galet hur man lyckas egentligen . jag, august och jens blev nämligen inlåsta i ett litet glasrum inne på globen . fråga inte hur vi lyckades men tillslut kom iallafall lovén till våran undsättning och fick ut oss . tack och lov . vad skulle vi gjort utan gossen ? varit kvar på globen ännu ?



när vi kom tillbaka till uppsala igen åkte jag hem till luddes mormor och morfar och åt påskmiddag .
kvällen slutade i en välbekant säng med en av mina favoriter .

Kommentarer :

#1: Amanda

tack själv största sötnosen!

skriven

Kommentera inlägget här :